Konrad Skórczyński
Konrad Skórczyński, Starszy Kierownik Centrum Wsparcia Technicznego w firmie UPC Polska Sp. z o.o. Odpowiada za kompleksową pomoc techniczną dla wszystkich klientów UPC Polska oraz za wsparcie techników i instalatorów.

 

Uczestniczy w strategicznych projektach spółki, dzięki czemu ma bezpośredni wpływ na to, jaki produkt/usługę otrzymuje klient. Ciągły kontakt z najnowszymi rozwiązaniami informatycznymi, które są w fazie projektowania lub testowania, daje mu motywację do dalszego poszerzania swojej wiedzy. Posiadając wiedzę informatyczną skuteczniej wspiera w swojej firmie rozwiązania mające na celu podniesienie satysfakcji Klientów i optymalizację pracy w zespole. Rozwijając systemy i procesy ocenia czy zaproponowane rozwiązanie jest optymalne lub czy też w danym momencie należy skorzystać z innej opcji.

Przeczytaj wywiad z Konradem »

Partnerzy