Natalia Czapska
Natalia Czapska wciąż jeszcze studiuje na Warszawskiej Wyższej Szkole Informatyki, ale już podjęła pracę w firmie Domański Zakrzewski Palinka sp. k. w dziale IT Helpdesk.

 

Zajmuje się tam m.in. naprawą komputerów oraz telefonów komórkowych, z których korzystają użytkownicy, prowadzeniem szkoleń i utrzymywaniem serwisów internetowych. Jak sama twierdzi, praca pozwala jej na rozwijanie zainteresowań. Poza nowymi technologiami, jej pasją jest muzyka (tworzenie i śpiew), sport (obecnie bieganie oraz jazda na rowerze), psychologia (kognitywna, społeczna, kliniczna, rozwojowa) oraz teatr (udział w warsztatach teatralnych, oglądanie spektakli). Wiedzę potrzebną do wykonywania zawodu zawdzięcza studiom na Warszawskiej Wyższej Szkole Informatyki, szkoleniom pracodawcy oraz dzięki rozwijaniu hobby - pomocy znajomym, wspieraniu swoją wiedzą z zakresu IT instytucji opiekuńczo-wychowawczej i instytucji kościelnej. W pracy przydają jej się m.in. umiejętności serwisowania sprzętu PC/Laptopów, znajomość systemów operacyjnych (MS Windows: XP, Seven,8; dystrybucje Linuxa: Debian, Ubuntu) oraz znajomość podstaw programowania i technologii HTML, PHP; SQL, VBA.

Przeczytaj wywiad z Natalią »

Partnerzy